Rabu, 2 April 2014

WARDROBE

Hai semua..okay arini nak kongsi aktiviti semalam walaupun baru separuh siap..bayangkan kemas selama 1 jam jer dari kul 11mlm sampai 12mlm..dah tak larat, tros tdo..esok nak kojer..nie je lah hasilnye..will update later ye bile dah siap sepenuhnye nanti..
terlalu banyak sgt baju..actually bercampur ngan baju husband gak..so take out semua..masa utk mementingkan diri sendiri..hahaha..ini tempat saya yang punya...
mula2 terpikir jgk adakah almari nie muat and dapat menampung berat book shelf nie..alhamdulillah ketahanan nye tak boleh di ragui..hehe..sara beli rak buku nie kat tesco ngah sales skrg..p cepat sebelum abis..mcm2 kaler ada..yang nie blue + white..RM 15.90 kalu takde sales RM 27.90..jadilah kan..kat sni takde IKEA rak rare2 bagai..so bermulalah asingkan baju, belah bawah kain batik and seluar, tingkat 2 t-shirt, 3 baju jalan2..saje letak tepi sbb tepi sebelah lagi nak sangkut baju kurung n jubah..sesiape da almari besar leh baringkan rak nie..sara leh tegak jer sbb almari kecik.. 
tadaaaa...nie baru masukkan jubah blm baju kurung lagi..okay mst tanya kenapa sara balut ngan plastik..first taknak habuk sbb jarang pakai..2nd sbb nak nampak bersih cam kat kedai dobi..konon..hehe..actually jarang pakai sbb p kerja ada uniform..bju kurung pun pakai mase p kenduri jer..ok jumpa lagi nanti..daaaaa selamat mengemas wardrobe anda.... :)

03/04/2014

Okay ini hasilnye yer...2hari mengemas partition kita je baru..suami punya sebelah lagi..huhu..lagi banyak baju ngah pk kaedah yang sesuai.. :(

3 ulasan:

cik hani berkata...

Kemas... Suka tgk bju klu dlm plastik.mcm dobi je

sarah berkata...

kan..heheh tp utk baju yang jarang pakai je lah..kalu yang ari2 pakai jenuh gak nak kuar masuk plastik..hehe

Cik Rad berkata...

bagus juga idea ni kan? boleh dipraktikkan kt almari sendiri ni.. tq